25,0,0,60,1
600,600,600,2,3000,3500,3000,8000
90,150,0,70,12,30,50,1,70,12,0,50,0,1,1,5000
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG

Проекти

Britos сбъдва твоята мечта

Online конкурс за мечтатели на бирата Britos сoffline финал – живо събитие

Задание:
Провеждане на Facebook конкурс за млади мечтатели с идеи и стремеж за развитие. Участниците споделят кратки видео клипове с мечтите си в специално разработено за целите на конкурса приложение на Facebook страницата на Britos. Големият победител получава подкрепа от Britos за реализиране на мечтата си.

Цел на клиента:
• Популяризиране на марката Britos сред млада и активна аудитория и лидери на мнение
• Популяризиране на Facebook страницата на Britos
• Създаване на общност с ценности, съзвучни с ценностите на мечтателството според Britos / community building

Предизвикателства:
• Ниска степен на познаваемост на брандаBritos
• Facebook страница с ограничен брой фенове – 600
• Висока активност на конкурентите във Facebook

Стратегически подход
• Привличане на популярни лица към инициативата. Като жури на конкурса бяха привлечени Мариана Попова, Кирил Николов-Дизела, Kottarashky, Николай Божилов.
• Определяне на двама победители в конкурса:Grand Prix победител, определен от журито, и победител на публиката с цел повишаване на популярността на конкурса.

Цел на агенцията, очаквани резултати
Широк отзвук от конкурса и привличане на фенове лидери на мнение. Достигане на минимум 5 000 фена на Facebook страницата.

Реализация
Период на конкурса: 4 август – 19 октомври 2014
Платформа: приложение на Facebook страницата на Britos

• Представяне на конкурса в специализирани онлайн медии: 360mag.bg, manager.bg, mkt360.eu
• Заснемане и онлайн разпространение на интервюта с представителите на журито
• Промотиране на конкурса във Facebook с поредица от забавни постове за мечтите на бирата

Финал и анонсиране на победителите
Парти със свободен вход в betahaus | Sofia.
Дата: 5 ноември 2014 г.
Гости: участниците в конкурса и трендсетъри
Водещ: Даниел Ненчев
Entertainment: група Остава и DJ ShakerMaker

Измерване на резултатите
• 40 споделени мечти
• 6 550 души –брой на феновете на Facebook страницата на Britos след приключването на конкурса
• 200 души – гости на заключителното парти
• Над 250 л изпита бира по време на събитието


Notice: Undefined index: active_brand in /www/interimage.bg/www/root/wp-content/themes/Divi/single-project.php on line 102