25,0,0,60,1
600,600,600,2,3000,3500,3000,8000
90,150,0,70,12,30,50,1,70,12,0,50,0,1,1,5000
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG

Проекти

Невероятните Swinging 60s

BEEFEATER, Get Londonized! – London dress code
Beefeater Gin (2009 – 2011) / PERNOD RICARD

Задание:
Лансиращо събитие от проекта London Dress Code, творческа платформа, която представя уникалната идентичност на лондонската поп култура чрез пътуване в тенденциите на модата и музиката. Всяко събитие има акцент модно ревю, подготвено от млади дизайнери (студенти).

• 2009 г.: Swinging 60s, последвано от благотворителна разпродажба на авторски облекла
• 2010 г.: Пънк и Глем рок стилът на 70-те.
• 2010 г.: Романтиката на 80-те
• 2010 г.: Гордостта на 90-те
• 2011 г.: Днес: без ограничения!

Цел на клиента:
Познатост, както и привличане на нови консуматори на джин с тоник чрез престижни събития и популяризиране на лондонската мода и музика.

Предизвикателства:
• Основна целева публика:
Възраст: 23+; с вкус към модерното; ценят културната традиция и автентичността;
Идентичност: дръзки, нестандартни, космополитни, уверени, креативни;
• Спомагателна група: медии, известни лица, лидери на мнение.

Стратегически подход
• Сътрудничество с Националната художествена академия | Департамент „Моден дизайн” ;
• Изработване на специална колекция от модни облекла в духа на десетилетието ;
• Представяне пред голяма и значима аудитория, генерирана онлайн чрез facebook страницата на проекта;
• Специално събитие на уникално място: СКЛАДА – алюзия със стила на ъндърграунда, създаване на лондонска атмосфера.

Цел на агенцията, очаквани резултати
• Beefeater = обичан бранд
• Beefeater = символ на оригиналната култура на Лондон
• Повече онлайн и офлайн фенове

Послание
• Beefeater поема ролята на моден и музикален посланик на Лондон
• Beefeater: в творчески тандем с талантливи млади дизайнери, като им осигурява публична изява

Как да се постигне:
• Неконвенционално место
• Присъствие само с покана
• Балансиран микс от музика, мода и атмосфера

Реализация
• Beefeater менажира създаването и изработката на облекла в духа на лондонските Swinging 60s от студенти от НХА;
• Подбор на партньори: място на събитието (Склада); DJ; водещи коафьори и гримьори; непрофесионални модели;
• Медийни анонси: стартово прес-съобщение; разпращане на информация за продукта и проекта до медиите | Пресконференция за старта на проекта на мястото на събитието преди вечерното парти;
• Брандиране на пространството, тематични визуализации, специална DJ селекция; стайлинг и пърформанс;
• Онлайн: Чу ли за London Dress Code – стани фен онлайн!
Facebook страница, разработена специално за проекта: създадаване на общност, до която достигат новини, свързани със събитието и проекта;
• SWINGING 60’s: присъствие само с покана: известни лица – модни дизайнери, стилисти, фотографи | медии, партньори, студенти;
• Баготворителен търг за разпродажба на авторските облекла от събитието.

Измерване на резултатите
• Гости на събитието: 570
• Сериозен интерес на медиите към пресконференцията: 19 медии, вкл. 2 телевизии (спонтанно отразяване);
• ОБЩО 48 публикации
>> уеб 26; преса 14; видео съдържание 1
• Постигната познатост на бранда:
>> Beefeater споменавания (без видео): 92 | печатни медии: 30; уеб: 62
>> Снимков материал: 105 бр. | печатни медии: 29; уеб: 76
>> Видео отразяване: 22 мин. 70 сек.
• Еквивалент на PR разходите (EUR), без ДДС: EUR 22 364


Notice: Undefined index: active_brand in /www/interimage.bg/www/root/wp-content/themes/Divi/single-project.php on line 102