

























































































































































Проекти
Невероятните Swinging 60s
BEEFEATER, Get Londonized! – London dress code
Beefeater Gin (2009 – 2011) / PERNOD RICARD
Лансиращо събитие от проекта London Dress Code, творческа платформа, която представя уникалната идентичност на лондонската поп култура чрез пътуване в тенденциите на модата и музиката. Всяко събитие има акцент модно ревю, подготвено от млади дизайнери (студенти).
• 2009 г.: Swinging 60s, последвано от благотворителна разпродажба на авторски облекла
• 2010 г.: Пънк и Глем рок стилът на 70-те.
• 2010 г.: Романтиката на 80-те
• 2010 г.: Гордостта на 90-те
• 2011 г.: Днес: без ограничения!
Цел на клиента:
Познатост, както и привличане на нови консуматори на джин с тоник чрез престижни събития и популяризиране на лондонската мода и музика.
Предизвикателства:
• Основна целева публика:
Възраст: 23+; с вкус към модерното; ценят културната традиция и автентичността;
Идентичност: дръзки, нестандартни, космополитни, уверени, креативни;
• Спомагателна група: медии, известни лица, лидери на мнение.
Стратегически подход
• Сътрудничество с Националната художествена академия | Департамент „Моден дизайн” ;
• Изработване на специална колекция от модни облекла в духа на десетилетието ;
• Представяне пред голяма и значима аудитория, генерирана онлайн чрез facebook страницата на проекта;
• Специално събитие на уникално място: СКЛАДА – алюзия със стила на ъндърграунда, създаване на лондонска атмосфера.
Цел на агенцията, очаквани резултати
• Beefeater = обичан бранд
• Beefeater = символ на оригиналната култура на Лондон
• Повече онлайн и офлайн фенове
Послание
• Beefeater поема ролята на моден и музикален посланик на Лондон
• Beefeater: в творчески тандем с талантливи млади дизайнери, като им осигурява публична изява
Как да се постигне:
• Неконвенционално место
• Присъствие само с покана
• Балансиран микс от музика, мода и атмосфера
Реализация
• Beefeater менажира създаването и изработката на облекла в духа на лондонските Swinging 60s от студенти от НХА;
• Подбор на партньори: място на събитието (Склада); DJ; водещи коафьори и гримьори; непрофесионални модели;
• Медийни анонси: стартово прес-съобщение; разпращане на информация за продукта и проекта до медиите | Пресконференция за старта на проекта на мястото на събитието преди вечерното парти;
• Брандиране на пространството, тематични визуализации, специална DJ селекция; стайлинг и пърформанс;
• Онлайн: Чу ли за London Dress Code – стани фен онлайн!
Facebook страница, разработена специално за проекта: създадаване на общност, до която достигат новини, свързани със събитието и проекта;
• SWINGING 60’s: присъствие само с покана: известни лица – модни дизайнери, стилисти, фотографи | медии, партньори, студенти;
• Баготворителен търг за разпродажба на авторските облекла от събитието.
Измерване на резултатите
• Гости на събитието: 570
• Сериозен интерес на медиите към пресконференцията: 19 медии, вкл. 2 телевизии (спонтанно отразяване);
• ОБЩО 48 публикации
>> уеб 26; преса 14; видео съдържание 1
• Постигната познатост на бранда:
>> Beefeater споменавания (без видео): 92 | печатни медии: 30; уеб: 62
>> Снимков материал: 105 бр. | печатни медии: 29; уеб: 76
>> Видео отразяване: 22 мин. 70 сек.
• Еквивалент на PR разходите (EUR), без ДДС: EUR 22 364

Recent Comments