25,0,0,60,1
600,600,600,2,3000,3500,3000,8000
90,150,0,70,12,30,50,1,70,12,0,50,0,1,1,5000
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG
Britos
.Be
BBL
Beefeater
Billa
Cordeel
Deichman
DigitalKidZ
EU Komisiq
EUROSENSOLAB
Еврофутбол
ICF
NAP
YTONG

Проекти

Метео-модна прогноза

Deichmann: тенденции при обувките, есен-зима 2011/2012
Специално тематично събитие

Задание:
Представяне пред медии на колекция есен-зима 2011/2012 на немската обувна компания Deichmann (20 септември 2011 г.)

Цел на клиента:
Широк медиен отзвук, който да позиционира марката като модна икона.

Предизвикателства:
избор на интригуваща тема на събитието (всички представяния на Deichmann са тематични с теми, генерирани от агенцията.

Отправни точки
• ограничен бюджет
• ограничен брой модели обувки, налични към момента на събитието

Стратегически подход
Агенцията избира затворено ВИП представяне само за медии. Нестандартно представяне на новата колекция на Deichmann:
• С водещ популярно лице – без участие на корпоративен отдел комуникации
• Водещият представя предстоящи тенденции като прогноза: заиграване с асоциацията синоптична прогноза-модна прогноза, предстояща промяна на сезона
• Раздвижен шоу спектакъл: тематичен танц
• Избор на арт сцена за място на събитието

Цел на агенцията, очаквани резултати
масово отразяване в медии с фокус мода (преса и онлайн) с пространни материали с текст и снимки, разлазващи история; отразявания тип новина от Deichmann, което да превърне марката в посланик на актуални тенденции.

Послание
Deichmann винаги с точна прогноза за стил; продаваме удоволствие от живота, не просто обувки

Как да се постигне:
• интересна тема, точната локация и атмосфера
• осигуряване на ВИП медийно присъствие (главни и модни редактори)

Темата:
Вашата метео/модна прогноза
Свързахме сезонността на колекцията – Deichmann колекция есен/зима 2011/2012’ с прогнозата за времето.

Преките ни публики са медии, а непреките – читателите, ‘модни фенове’ на марката – настоящи и потенциални клиенти.

Очакванията ни:
неочаквано излъчване от масова марка; отразявания с подробни статии с акцент на случката и представяне на новите тенденции на Deichmann.

Реализация
Модната прогноза беше представена от известна ТВ водеща във формат, дублиращ представянето на синоптичната прогноза, с добавени стил, професионални танцьори, тематичен кетъринг в характерните цветове на колекцията и аранжирани модели.

Място:
нов арт джаз клуб в центъра на София.

Атмосфера:
Тематична декорация за предстоящия сезон – чадъри, есенни листа и снежинки, огромна карта на България, на която вместо знаците за дъжд и сняг са обозначени магазините на Deichmann.Аранжирахме над 60 чифта обувки, които посетителите могат да видят отблизо и дори да пробват.

Сюжет:
40-минутен спектакъл, в който водещата Ива Дойчинова влиза в ролята на синоптик между два тематични танцови етюда, посветени на сезоните есен и зима, в които обувките имат основна роля.

Измерване на резултатите
Поканени медии: 30 | Присъствали медии: 30 медии (без изключение), 36 журналисти
Общо отразявания на събитието: 39 (печатни медии: 17 | онлайн медии: 22)
• Всички поканени главни редактори уважават с присъствието си събитието.
• Допълнително провокираното от агенцията присъствие на звезди от поп и арт сцената – джаз певицата Хилда Казасян, актрисата Силвия Лулчева и певицата и актриса Деси Тенедеджиева
• Отзвук: най-повтаряното изречение в личен разговор с присъствал журналист при въпроса ‘Какво ще кажете? Как се чувствахте?’ е ‘Събитията на Deichmann винаги са уникални, има изненада и чакаме с нетърпение какво ще бъде следващото’.


Notice: Undefined index: active_brand in /www/interimage.bg/www/root/wp-content/themes/Divi/single-project.php on line 102